رویدادها آرشیو خبر ها
از لوکاتلی تا ربیو ...

از لوکاتلی تا ربیو ...

لوکاتلی ماه های نخست خود را در مجموعه بیانکونری پشت سر می گذارد و آهسته آهسته با جو و محیط یووه آشنا می شود و به نظر میرسد که به تدریج تغییرات موثر از راه میرسند. در یک بررسی گذرا می توان دید که از دیدار ناپولی تا بازی مالمو تغییراتی صورت گرفت، نقش رهبری و تاثیرگذاری بازیکنان در پست های خود مشخص تر شد. در این میان لوکاتلی گزینه ای مهم محسوب میشود هر چند که هنوز یوونتوس در غالب تیمی خود در نیامده و لوکاتلی نیز به محیط جدید عادت ندارد اما می توان انتظار داشت که او یک خرید موفق برای اینده بیانکونری باشد و در هفته پیش رو و دیدار مقابل میلان نقش او بیشتر از قبل خودنمایی خواهد کرد.

 

اما رابیو، او دیگر بازیکنی ست که انتظار میرود بهتر از گذشته ظاهر شود. بازیکن بیست و شش ساله، با فیزیک بدنی خوب و اماده، تکنیک بالا و قابل قبول که می تواند در ترکیب الگری بیشتر از سال های گذشته تبدیل به یک مهره تاثیرگذار و پایه ای شود. هر چند که در یووه پیرلو او تعادل خود را به دست اورده بود اما استعدادهای خود را کمتر نشان داده و در کمتر صحنه ای بوده که بتواند نبوغ خود را ثابت کند به مانند گل او در سن سیرو و حالا می توان به یک تجدید دوباره شگفتی هایش در دیدار مقابل میلان فکر کند و مربیان را امیدوار.

 

رابیو حالا در کنار سایر بازیکنان فرصت ارزشمندی را در اختیار دارد که بتواند خود را بار دیگر تایید کند و در پستی که مکس نیز به آن توجه دارد از او بهره ببرد و او می تواند با نمایش قابل قبول به مربی اعتماد استفاده از او را بدهد، با این حال هنوز او را در فرم ایده ال نمی بینیم و یا باید بگویم او چنان اشتیاقی از خود نشان نمی دهد اما باید بپذیرد هر اتفاقی که در تابستان روی داد گذشته و او همچنان اینجاست بنابر این برای اینده اش نیز شده باید در یووه بدرخشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: